Merk identiteit en responsive website Agra Logica
Agra Logica is een afvalverwerkingsbedrijf. De voedingsmiddelen industrie hanteert strenge kwaliteitsnormen, daardoor ontstaat een stroom restproduct die niet geschikt is voor menselijke consumptie. Deze uitval kan wel ingezet worden als grondstof voor diervoeding of groene energie. Toen het aankwam om het verfrissen van de visuele identiteit van Agra Logica en het neerzetten van hun website vroegen ze mij om hulp.
Het doel: een heldere en eigentijdse uitstraling creëren en geschikt laten zijn voor zowel gedrukte en digitale media.

Merk identiteit en responsive website Agra Logica
Agra Logica is een afvalverwerkingsbedrijf. De voedingsmiddelen industrie hanteert strenge kwaliteitsnormen, daardoor ontstaat een stroom restproduct die niet geschikt is voor menselijke consumptie. Deze uitval kan wel ingezet worden als grondstof voor diervoeding of groene energie. Toen het aankwam om het verfrissen van de visuele identiteit van Agra Logica en het neerzetten van hun website vroegen ze mij om hulp.
Het doel: een heldere en eigentijdse uitstraling creëren en geschikt laten zijn voor zowel gedrukte en digitale media.